Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2010 13:06 - ??
Автор: lazeto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 578 Коментари: 1 Гласове:
2



От каде да започна се питам? 
Ще започна от ученическите ми години. Защото всичко започна от там. Като всяко младо момиче, така и аз се преместих в друго училище. Нали знаете нови хора, започваш на чисто и все такива работи. Да, ама не! Сама в чужд град си е голямо приключение.
       Започнах да излизам с момчета, съответно да спя с тях и от там започнаха голямите грешки. Лягах с много момчета. Гадже след гадже. Така се стигна и до първия аборт, след година до втория... Но в един есенен ден се събудих и си казах: "Стига толкова! До никъде няма да стигна!"  Обаче късно се сетих. Вече имах име на курва. Въпреки това реших да се поправя. И трудния път към доброто име започна. И така вече 4 години се опитвам да поправя грешките си. Жалкото в моя живот е, че хората продължават да говорят. Уви, устата на хората не може да бъде затворена. Сега след поредната раздяла със свестно момче се питам: "Защо направих всичко това в миналото?" Само ако не бях направила всичко това и ако мислех повече, сигурна съм нямаше да се стигне до тук. Аз не губя надежда. Продължавам да плащам за грешките си и се надявам все някога да срешна мъжа, който ще ме оцени с добро. Знам че го има. Някаде там той ме чака.
      Обаче ме е яд, толкова много, че не мога да си намеря място. Защо трябва хората да се мешат в чуждия живот? Толкова ги е яд, че някой е щастлив, че съсипват всичко с клюки и интриги. Клюкари, погледнете се първо вие и вашето семейство какви сте, пък тогава говорете за другите. Поставете се на тяхно място и кажете честно, дали ще ви е приятно за вас да говорят така. Всеки човек прави грешки. Няма безгрешни хора. За миналото не съдете, а погледнете, какъв е човекът сега. Само за това ви моля хора. Бъдете малко по добри. Грешките на младоста могат да се поправят. Казвам го от личен опит. Повярвайте, че всеки може да се промени стига да иска.
        Това е от мен. Аз ще продължа да се поправям. Дано някой се вслуша в думите ми. Желая щастие на всички!


Тагове:   младост,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. анонимен - Знаеш ли, минала съм през нещо такова.
08.08.2010 16:36
Началото е интересно и трупаш опит. Не всяко момче е момче, което може да удовлетвори сексуалността. И...няма начин, срещаш оня, който е в "комплект", освен
полов орган с висши функции има и сърце. Само го спечели с нежност и любов. Тогава клюките стават безпредметни.
Да ти е късмет!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lazeto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9425
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930